Közbeszólás

Gyurcsány Ferenc az ellenálló

2018. szeptember 29. - KA11

Gyurcsány Ferenc igazán előkelő helyzetben találta magát a tavaszi országgyűlési választások után. Kígyók ide vagy oda, de az ellenzéki pártok harakirije után már csak az ő egyszemélyes pártja áll stabilan, legalábbis annyira, amennyire a még mindig ambiciózus exminiszterelnök-pártelnök támasztani tudja a pulpitust. Láthatóan ő is tudatában van kivételezett helyzetének és élni is kíván vele.

Gyurcsány Ferenc színészi és előadói képességei mindenki számára ismertek. Habár egy volt miniszterelnök politikai aktivitása mindig egyértelmű célt szolgál, a visszatérése óta eddig mégsem tört még nyíltan a hatalom felé. 2014-ben az Összefogás tagjaként, de nem vezéreként tért vissza a parlamentbe majd 4 éven mindent megtett már-már komolytalan szerepekbe bújva, hogy mindig észrevehető legyen. Talán ennek (is) köszönhetően 2018-ban saját erőből bejutott a parlamentbe és Orbán Viktor után ő lehetett a legelégedettebb saját és pártja teljesítményével még akkor is, ha ezt érthető okok miatt nem hangoztatta.    

A választások után a baloldal összezuhant amit türelmesen pókerarccal végignézett, hogy aztán a nyári uborkaszezon után mindenkinek a tudomására hozza, ő bizony visszaveszi a baloldal gazdátlan, viharvert zászlóját. (Talán Karácsony Gergelytől? Esetleg Molnár Gyulától? Volt még valaki?)

Ahogy a hazai politikai élet őszi szezonja elkezdődött Gyurcsány Ferenc is aktivizálta magát, nem kicsit nagyon is. Hívei számára meghirdette az utcai ellenállást míg ő maga a parlamenten belül lendült támadásba. Személyeskedő szóváltása a miniszterelnökkel és az utcára szervezett komédiába illő tüntetések azonban nem rengették meg a kormányt. De nem is ez volt a cél. A cél az volt, hogy baloldali ellenzéki kollégái és főleg azok választói előtt cselekvő ellenzéki politikusnak mutassa magát, amivel kitűnhet a jelenlegi ellenzéki semmitevésből. 

Gyurcsány Ferenc kitart ellenállási mozgalma mellett, annak ellenére, hogy a kis létszámú tüntetések egyáltalán nem fogják a kormány bukását okozni. Azonban azzal, hogy folyamatosan utcán van ő az, aki az ellenzéki oldalon kezdeményező pozícióban van, ő az, akihez lehet csatlakozni, ha valaki elégedetlen a kormánnyal. És ha a közeljövőben valamilyen előre nem látott ok miatt igény lenne egy nagyobb kormányellenes tüntetésre, Gyurcsány Ferenc mondhatja, hogy „mi itt vagyunk, csatlakozzatok!”. A közbeszéd tematizálásra nincs lehetősége, de baloldali térfél kezdeményezőjeként előnyben van más ellenzéki pártokhoz vagy mozgalmakhoz képest.

A DK ellenállási mozgalmának célja a területfoglalás a szó minden értelmében. Gyurcsány Ferenc el akarja foglalni az utcát, hogy ha valaki tüntetni akar a kormány ellen azt csak vele, az ő zászlaja alatt tehesse meg. Az utca mellett pedig el akarja foglalni a baloldali térfelet, pontosabban megszerezni a baloldali ellenzéki szavazókat. Azt még nem állíthatjuk, hogy újra Gyurcsány Ferenc a baloldal vezére, de láthatóan egyre közelebb kerül ehhez, ráadásul külső segítségre is számíthat. A segítséget pedig meglepő módon nem nyugatról kapja, hanem politikai ellenségeitől.

A kormánypártok egyértelmű szándéka Gyurcsány Ferencet állítani az ellenpólusra, mint politikai madárijesztőt, hogy jelenlétével emlékeztesse a választókat, ha Orbán Viktor valamilyen módon távozik, akkor Gyurcsány Ferenc váltja és akkor majd elveszi a rezsicsökkentést és migránsokat telepít minden család nappalijába. A Fidesz meg fogja tenni azt a szívességet a DK-nak hogy Gyurcsányt reális fenyegetésként kezelik.

Lehet hogy hamarosan megint eljuthatunk oda, hogy Orbán vagy Gyurcsány? Tessék majd választani!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kozbeszolas.blog.hu/api/trackback/id/tr2714270983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nts 2018.09.30. 11:18:17

Komolyan van még valaki, aki azt hiszi, hogy Gyurcsány még valaha is a hatalom közelébe fog kerülni? Akárhogy is kapaszkodik a hatalom kis lelógó csücskébe, és ül be a parlamentbe egy jelentéktelen ellenzéki frakció élén, ezzel már csak a maga és pártja politikai haldoklását hosszabítja meg. A szavazótáborát nem tudta eddig sem bővíteni, addig ül a parlamentben, amíg meg nem hal a szektájának nyugdíjas tagozata (nyílván senkinek sem kívánok rosszat, éljen mindenki minél tovább). Ezek ismeretében miért nem lehet azt mondani, hgy viszont látásra, megpróbáltam, nem jött össze.

Visceroid 2018.09.30. 11:19:34

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ennyi. Amíg ő van (és ameddig a baloldal a "menekültekkel" foglalkozik az ország helyett), addig itt nem lesz változás.

kritizator 2018.09.30. 11:45:31

@nts: orbanrol sem gondoltuk volna 2002-ben, hogy még egyszer hatalom közelébe jut. Sem 2006-ban.

bekerült 2018.09.30. 12:01:21

@nts:

Bírom már az ilyen értetlenkedő hozzászólásokat !
Fingod sincs kispajtás a politikához és mentségedre legyen mondva meg se próbálod ezt megérteni !
Gyurcsányról köztudott, hogy nem a hatalomért küzd, nem az a célja !
Ennek ellenére soha nem feledkeztek erről beszámolni.

Azért leírom, hogy ne felejtsétek el : Gyurcsány és a csapata a Demokratikus Magyarországért küzd !

Ja, hogy így már más a leányzó fekvése ?

És ez így már nem nagyon tetszik nektek, ugye ?

Mert így már kiderülhet, hogy az ellenzéki vezető szerep se a fő cél, hanem, ha van, akkor van, ha nincs, akkor nincs és kész.

A lényegen nem nagyon változtat így még az sem, hogy mennyi a tüntető létszám és mennyi az aki ki mer állni tüntetni a meglévő körülmények között.

Ők kiállnak, mert ezt kell most csinálni a céljaik érdekében, akár tetszik másoknak, akár nem !

Lehet ebbe belemagyarázni sok mindent, még azt is, hogy mennyire örül ennek Orbán, meg persze egyes ellenzéki politikus is, csak minek ?

Csinálja mindenki a dolgát, ami neki a fő cél .

Az LMP az ellenzéki tábor szétzüllesztését, a JOBBIK az elhatárolódást és a saját útjuk keresését, az MSZP a baloldaliságát, a Momentum a saját magát, mert azt se tudják, hogy mit akarnak.

Ehhez képest a DK nem változott és nem változik, teszi azt, amiért létrejött és vállalja ennek az ódiumát !

Csak, hát savanyú a szöllö a többiek számára !

Ez a fránya Gyurcsány már megint nem fér a bőrébe !

Az a baj, hogy a térdéig se érnek fel az ellenlábasai.

Tessék csinálni nekik is valamit !
Mutassanak fel ők is valanit, ne pedig károgjanak és fanyalogjnak.

Tudomásul illene venni, hogy eltelt az az idő, amikor a Gyurcsányozással lehetett pártot csinálni, lásd az LMP.

Ideje lenne mindenkinek a saját háza táján söprögetni, amíg nem késő !

Reepa 2018.09.30. 12:21:11

Politikai madárijesztő:))

Gleccsertetű 2018.09.30. 12:36:31

@bekerült: figyi tökfej, látom, te valami bennfentes lehetsz. mesélj már, mi van a Feri bizonyítékaival a titkos svájci bankszámlákról? vagy mondta, h neki vannak bizonyítékok arról, h Röszkére ünneplő tömeg érkezett. azokkal a bizonyítékokkal mi van? már olyan régóta ígéri, h (mindig) a következő héten előáll vele. lemaradtam? te biztos tudod, h mi van ezekkel

Wikus Van De Merwe 2018.09.30. 12:40:05

Kérem szépen, ahogy Demszky Gábor, úgy Gyurcsány Ferenc is teljesen leépült szellemileg az ellenzéki évek alatt. Gyurcsány közel sem akkora tényező a pár ezer agyhalott DK-s szektataggal együtt, hogy ennyit kellene foglalkozni vele. Egy ripacs, egy bohóc...és a Fidesz legjobb kampányaktivistája.

illaim 2018.09.30. 12:46:05

Nocsak! A Gyurcsány ezek szerint mégse " politikai hulla"! LOL
A fidess seggnyalói még mindig a karaktergyilkolászással akarnak a figyelem középpontjába kerülni! Nagy "bátorsággal" rúgják seggbe, az általuk döglöttnek nyilvánított oroszlánt!
Persze az sem kizárt, hogy az Index sem független a NER hazaárulóitól!

jajdehülyevagyok 2018.09.30. 12:46:38

Gyurcsány minden idők legpancserebb miniszterelnöke. Ezt még az ellenzék is tudja, mintahogyan azt is, hogy a választók sem felejtették el. Egy komoly politikai erő, nem olyan, mint a mostaniak, nem szennyezheti be magát vele. Gyurcsány pszichés problémái miatt a vagyona (vagy a közvagyon nála lévő) jelentős részét arra pazarolja, hogy magát Orbán kihívójaként láttathassa, s erről mint affélerögeszmés nem tesz le.

illaim 2018.09.30. 12:47:58

@Wikus Van De Merwe: Ha te mondod fidesstálib, akkor biztos igaz is! LOL

nts 2018.09.30. 12:48:13

@bekerült: "Gyurcsány és a csapata a Demokratikus Magyarországért küzd ! " Tépelődtek, gondolkodtak, mivel tehetnének a legtöbbet a demokratikus Magyarországért. Aztán megfogalmazódott a Nagy Terv, a minden ízében profi, kifinomult és tuti biztos terv. Ütögessünk egy hordót vas bottal! Az biztos bejön. De mivel a mi demokráciáért küzdő Ferencünk egy kis zseni, hát rájött a "Nagy Terv" gyenge pontjára, és leláncoltatta a botot, nehogy ellopják. Cseppet sem úgy néz ki az egész, mint egy paródia.
Na de a DK nem esik kétségbe, van "B Nagy Terv" is: majd Vadai Ági jó dühösen kifakad Viktor ellen az ATV-ben.
Nem igaz, hogy nem látod, ezek olyan tervek (és mindegyik), amilyeneket a prérifarkas talál ki a rajzfilmben, és ugyanúgy is végződnek. Nem igaz, hogy nem látod, mennyire alkalmatlanok a dekorácia védelmére. Minden egyes akciójuk nevetséges

nts 2018.09.30. 12:49:59

@kritizator: Orbánnak a vereségek ellenére is volt egy nagy fanatikus szavazótábora. Arra lehetett alapozni. Az nem volt olyan reménytelen, mint Gyurcsány ügye.

baldoc 2018.09.30. 12:54:21

@Gleccsertetű: "mesélj már, mi van a Feri bizonyítékaival a titkos svájci bankszámlákról?"
Kérdezze Putyin 'novicsok-osait'!

baldoc 2018.09.30. 13:02:50

@jajdehülyevagyok: "Gyurcsány minden idők legpancserebb miniszterelnöke."
2006-tól 2008-ig az államháztartási hiányt 9.4%-ról 4%-ra csökkentette.
A gazdasági szaksajtó világbajnoknak nevezte.
Utána jött mindenidők legnagyobb gazdasági világválsága.
Nyakában mindenidők legaljasabb ellenzékével.
Pancser??

Hajdú Peter 2018.09.30. 13:14:50

Es mostmar a Jobbik is bejelentette az ellenalast, tehat szovetsegre lepett a szemkiloveto Gyurcsannyal.

nts 2018.09.30. 13:23:41

@baldoc: Oszt hogyanhogy volt 2006-ban 9,4% a hiány?

baldoc 2018.09.30. 13:28:07

@nts: Háát úúgy, hogy túúl sokat adtak az embereknek!
Éérteed??

baldoc 2018.09.30. 13:29:45

@Scott Tenorman Must Die: Előbb tanuljon,okosodjon mielőtt kommentel!
Értő olvasást ajánlanám magának!

morph on deer 2018.09.30. 13:31:59

“Gyurcsány Ferenc el akarja foglalni az utcát,“

Hmmm... hát, ha senki más..?
Mert ki/mi tiltja bárki másnak, hogy elfoglalja előle?

Senki nem csinál semmit, de az baj, ha a Gyurcsány mégis. De legalább addig sem a kormányon levő rablóbandával kell foglalkozni, - na nem mintha eddig bárki is azt tette volna, - lehet vidáman Gyurcsányozni, mert az ingyen van, “jól” hangzik, és egyébként sincs mitől tartani, mert nem üt vissza.

Úgy hangzik, mint egy igazi ellenzéki pártprogram, hát nem?

Más kérdés, hogy egy ilyen alvajáró népnek mondhat bárki bármit, úgy is csak az fontos, hogy ki mit tud kaparni magának, lopni, csalni, ahogy “a nagyok” ott fent...

Ki lehet menni, és megmutatni Gyurcsánynak, hogy a fasorban sincs a pár tucat tiltakozójával, mert bármelyik másik párt többet és jobban csinál, valamint százezres tömegeket képes megmozgatni, és nincs szükség Gyurcsányra!

Lehetkérem, lehet!

De addig ez az óbégatás így teljesen hiteltelen, sajnos.

sZulamith 2018.09.30. 13:33:14

Gyurcsány Ferenc nagy érdeme, hogy letudott mondani, amire a jelenlegi kormányfő még a nemzetközi botrány kavaró Sargentini jelentésre sem volt képes. Majd az újra kiirt választás eldöntötte volna, hogy mi a válaszunk. Mitől félt?

Scott Tenorman Must Die 2018.09.30. 13:37:35

@baldoc: hát ez epic :DDD kérdezek valamit, erre beletrollkodsz, h kérdezzem meg Putyin. mi a faszért kérdezzem meg Putyint, amikor nem ő hanem a Feri haknizta tele az Országházat meg a médiát, h NEKI bizonyítékai vannak. na, hol vannak? bemutatta már?

baldoc 2018.09.30. 13:41:08

@Scott Tenorman Must Die: Maga tényleg ilyen sötét értelmileg vagy csak eljátsza?
Putyin beleszólt az USA választásába, na mit gondol segítette-e Orbánt nálunk?
Na?

ulpius66 2018.09.30. 13:43:39

1. Gyurcsányt imádják a "szektatagok"! Ők a tűzbe mennének érte!

2. Gyurcsányt nagyon támogatják a Fidesz-KDNP szavazói! (csak nem rá savaznak...)

3. Gyurcsányt útálják a ballibsik, úgymint az MSZP, LMP, Momentum, stb..... politikusai, firkászai és savazói.

ulpius66 2018.09.30. 13:48:13

Magyarul: ha lenne egy olyan kérdés:
"Akarja-e Ön, hogy Gyurcsány visszavonuljon a politikától?"

Akkor a DK és a Fidesz_KDNP savazói nemmel válaszolnának a kérdésre.

A ballibsi savazók IGENNEL!

Tangooo 2018.09.30. 13:48:55

@bekerült: Gyurcsány úrhoz van szerencsénk? Mert akkor mindent értünk.

ulpius66 2018.09.30. 13:50:03

Szerény véleményem szerint Gyurcsány még véletlenül se vonuljon vissza a politikától!

dukeekud 2018.09.30. 13:51:01

@bekerült: "Azért leírom, hogy ne felejtsétek el : Gyurcsány és a csapata a Demokratikus Magyarországért küzd ! "

Ezt a baromsagot te sem gondolod komolyan. Gyurcsany egy narcisztikus elmebeteg, aki a diktaturaban osszelopott vagyonabol politikust jatszik. KIZAROLAG a sajat szorakoztatasara, a szellemileg leepult nyugdijasokbol fenttart maganak egy szektat.
Roviden: BOLOND vezet BOLONDOKAT !!

baldoc 2018.09.30. 13:53:22

@dukeekud: Roviden: BOLOND vezet BOLONDOKAT !!
Még mindig jobb mint keresztapaként maffiózókat vezetni!

nick papagiorgo 2018.09.30. 14:05:19

@sZulamith:
nem teljesen értem, hogy miért kellett volna lemondania Orbánnak a Sargentini-jelentés miatt.
De ha mégis lemondana, és új választásokat írnának ki, azon Orbán - az ellenzék jelenlegi helyzetét illaközvéleménykutatásokat elnézve - nem 2/3-al győzne, hanem 4/5-el.

(Egyébként Gy se maga mondott le, hanem a pártja mondatta le. És a lemondás után következett az a "miniszterelnöki casting"nak nevezett bohóctréfa,ami talán a legnagyobb volt ebben a műfajban).

nts 2018.09.30. 14:05:29

@baldoc: "Háát úúgy, hogy túúl sokat adtak az embereknek!"
Úgy szeret adni, hogy az sem zavarta, ha kölcsönökből kell adni, amit majd azoknak kell visszafizetni, akik kaptak. Dehát Ferencnek ez a hobbija: adni és adni. És mit tesz isten, pont a választások előtt.

Orbán veje 2018.09.30. 14:08:39

Ki gondolt volna hogy orbán és a sleppje olyan, de olyan mélyre süllyed, hogy azt mondhatjuk, hogy Gyurcsány demokrata Orbánhoz képest. Na ez ám a tragédia.

nick papagiorgo 2018.09.30. 14:10:35

Jelen pillanatban GYF valóban OV legfőbb támasza.
Bármilyen ügy felbukkan, ő azonnal rárepül, és ellopja a show-t. Innentől kezdve a Fidesznek elég azt mondani, hogy "Gyurcsány van az ügyben", és a fideszes ill. az átlagpolgár legyint egyet, és nem foglalkozik vele, vagy röhög egy nagyot, vérmérséklete szerint.

(pl. mi ez a "permanens"tüntetés,ami kb 2 napután megbukott? Mire volt ez jó? Hogy pár nyugdíjas ráhúzzon Orbán hordóra szerelt fotójára egy bottal? Nem nevetséges ez?)

Amíg GYF nem jön rá, hogy folyamatos jelenléte kontraproduktív, nem is fog elérni soha semmit, OV szekerének tolásán kívül.

ulpius66 2018.09.30. 14:12:23

Gyurcsány és követői!

Ne hallgassatok ezekre a tehetségtelen, írigy, hatalomvágyó károgókra!

Ne adjátok fel!

FOLYTASSÁTOK!!!!!!!!!!!!

Soha ne tegyel haver a fekete lora 2018.09.30. 14:12:59

@kritizator: 2006ban mar mindenkji tudta hogy orban a kovetkezo fonok

baldoc 2018.09.30. 14:15:33

@nts: Látja!
Az öszödi beszédben PONT EZT mondta el, hallgassa csak meg!
Ja, ezt már 2006-ban(!!!) mondta el, nem most!
Miért nem kritizálta ezért 2004-06 között??

nts 2018.09.30. 14:33:53

@baldoc: "Miért nem kritizálta ezért 2004-06 között??"
Ő volt a miniszterelnök, ővé volt a felelősség a döntésekért. Ha adott, aztán meg jött az eladósodás, aztán meg a spórolás, az azért volt, mert rosszul kormányzott. Megbukott. Ezért senki más nem lehetett felelős, csak ő.

Ellenzéki Tüntető 2018.09.30. 14:37:51

@kritizator: "orbanrol sem gondoltuk volna 2002-ben, hogy még egyszer hatalom közelébe jut. Sem 2006-ban. "

Jah egy 30-40%-os pártról senki nem gondolta hogy komolyan vehető? Öreg...

antiinternáci 2018.09.30. 14:38:43

@baldoc:

Ha Putyin tényleg beleszólt az amerikai választásba, akkor Nobel-díjat érdemel, mert segített megmenteni az emberiséget az internáci politikai szörnyetegektől, mint pl. a Clintonné. Aki mellesleg számos magyarellenes alávalósággal is szénné égette magát, tehát mi magyarok, még hálásabbak vagyunk Putyinnak ebben az esetben.

Érdekes, hogy a libberráltaknak csak az fáj, hogy az oroszok befolyásolták az ő választásaikat. De az, amit az amerikai bolsevisták műveltek Oroszország ellen, vagy pl. Magyarország ellen, azt nem létezőnek tekintik.

baldoc 2018.09.30. 14:41:25

@antiinternáci: Nem lennék idegsejt a maga agyában!

baldoc 2018.09.30. 14:43:39

@Soha ne tegyel haver a fekete lora: Maga kinek szólna nagy baj idején ELŐSZÖR??
Sajátjainak vagy mindenkinek?
Orbán szólna egyáltalán??

antiinternáci 2018.09.30. 14:43:42

@baldoc:

Ha egy rablóbanda tagjai egymás között elmondják, hogy "gyerekek, loptunk, raboltunk, csaltunk, hazudtunk", akkor az tényleg igazságbeszéd lenne? Ne már...

Gyurcsányék titokban akarták tartani a dolgot, sokkal később buktak csak le. Ez sem árnyalja kissé a dolgokat?

baldoc 2018.09.30. 14:46:52

@nts: Miért nem kritizálta ezért 2004-06 között??
Például a FIDESZ!!!
Miért hagyták szó nélkül a támogatásokat, a 13.havi nyugdíjat is miért nem ellenezték?

antiinternáci 2018.09.30. 14:52:23

@baldoc:

A szokásos ballib tempó: érvek híján az ellenfél személyét kell támadni. Mindig ez van, ennyire telik csak...

A szadeszmp meetingje májusban volt, és csak szeptember végén szivárgott ki Gyurcsány hazugságbeszéde. Szóval "ELŐSZÖR" akart a tettestársaknak szólni, igaz? És vajon mikor szólt volna nekünk? SOHA!

morph on deer 2018.09.30. 14:54:43

@Soha ne tegyel haver a fekete lora:
“Nem mondta el hanem lebukott.”

Nem mondta el?
Akkor mit hallgattál napokon keresztül minden öt percben 2006-ban?

Elmondta picim, mégpedig azoknak, akikre tartozik: az MSZP-s elvtársaknak, akik továbbra sem akartak semmit csinálni, de legalább nem is hagytak csinálni semmit!
Azért is szaladtak el páran viktorkához a hangfelvétellel, mert azt hitték, hogy csak a Gyurcsány nyakát csavarják ki ezen a módon!

Tetejébe ezek után Gyurcsány bizalmi szavazást kért maga ellen a parlamentben, - és bizalmat kapott, a pártjától is, gondolom azért, hogy legyen aki elviszi a balhét.
Aztán csak akkor mondott le, amikor az elvtársak nem voltak hajlandók lépni továbbra sem, csak a szarakodás ment.

Ettől még Gyutcsány ugyanolyan hülye, mint az előbb volt, csak éppen ez a történet, és nem az, amire te emlékszel.

Dzendör Sztadiz 2018.09.30. 14:54:58

@sZulamith: le tudott mondani? Ugyanmár. Már annyira a zavarta a bizniszt, hogy a nagybefektetők selyemzsinórt küldtek neki...

Soha ne tegyel haver a fekete lora 2018.09.30. 14:55:15

@baldoc: A sajatjai buktattak le az igazmondo ferkot, latom kopottas a memoriad...

morph on deer 2018.09.30. 14:55:53

@Ellenzéki Tüntető:
“Jah egy 30-40%-os pártról senki nem gondolta hogy komolyan vehető? Öreg...”

Mikor volt annyi, már ne haragudj?

baldoc 2018.09.30. 14:56:11

@antiinternáci: Ez sem árnyalja kissé a dolgokat?
NEM.
Mert a beszéd ennek a gyakorlatnak a VÉGÉT jelentette be!
Egyébként MA a kormányülésekről SEMMI, érti SEMMI nem kerül lejegyzésre!
Pedig ezek tényleg rabolnak ezerrel.
Akkor ez mi???

Soha ne tegyel haver a fekete lora 2018.09.30. 14:57:54

@morph on deer: Tyukcsany egy szaros bukott hazudozo, mint a tobbi lippsi. A joisten ezt szellemi leepulessel fizeti meg.

Soha ne tegyel haver a fekete lora 2018.09.30. 14:58:37

@baldoc: Ez aztan tenyleg lenyeges a tortenetben....eehehe

Soha ne tegyel haver a fekete lora 2018.09.30. 15:00:36

@baldoc: ma nincs allamcsod, nincs mirol hazudozni

amugy oszod semminek sem jelentette a veget, csak szarcsanynak, aki meg 2 EVIG nem mondott le utana, s utana is o nevezte ki az elQro haverjat

morph on deer 2018.09.30. 15:00:51

@antiinternáci:
“Szóval "ELŐSZÖR" akart a tettestársaknak szólni, igaz? És vajon mikor szólt volna nekünk? SOHA!”

Mert rájuk tartozik, most képzeld!
Neked hiába mondta volna, hogy döntéseket kéne már hozni, ugye?

Azok voltak ott, akiket lecseszett, mert nem tették azt, amit igértek, meg egyébként is a dolguk lett volna!

Szóval az a mondóka nem neked meg a hasonlóknak szólt, hanem a döntéshozói körnek, - hallgasd meg, egészen nyilvánvaló!

baldoc 2018.09.30. 15:03:01

@antiinternáci:" És vajon mikor szólt volna nekünk? SOHA!"
Maga szerint KINEK kellett változnia? Az MSZP-nek vagy a lakosságnak?
Kinek szólt a beszéd a hazugságokról? Az MSZP-nek vagy a lakosságnak?
Gondolkodjon!

baldoc 2018.09.30. 15:05:28

@Soha ne tegyel haver a fekete lora:
amugy oszod semminek sem jelentette a veget, csak szarcsanynak, aki meg 2 EVIG nem mondott le utana, s utana is o nevezte ki az elQro haverjat
Maga most vicces akart lenni vagy csak bunkó?

morph on deer 2018.09.30. 15:08:43

@Soha ne tegyel haver a fekete lora:
“Tyukcsany egy szaros bukott hazudozo, mint a tobbi lippsi.”

Szóval akkor nem mondott igazat, amikor azt mondta, hogy “hazudtunk éjjel-nappal” ??! - mit gondolsz, te kis baromfipecér?

Vagy ez mind igaz volt?
De akkor nem is hazudott, nem?
:))

antiinternáci 2018.09.30. 15:09:23

@baldoc:

OK, feladom. A hittel nem lehet vitatkozni, az objektív dolog.

Azért megkérdezem: mit jegyeztek le Őszödön? Semmit.
Titokban készült felvétel került nyilvánosságra, kb. négy hónappal később. És semminek sem vetett véget, a szadeszmp ugyanazt folytatta tovább: ásta az ország sírját, Magyarországot gazdasági csőd szélére taszította. És mindezt rendkívül kedvező nemzetközi környezetben tette, a 2008 végéig tartó boom idején.
Amikor Szlovákia meg Lengyelország elszáguldott mellettük, akik 2002-ben még mögöttünk voltak.
Elképesztő, hogy van, aki mosdatni próbálja a legrosszabb kormányzást, ami mind erkölcsileg, mind anyagilag szörnyű, máig jóvátehetetlen romlásba vitte az országot.

baldoc 2018.09.30. 15:09:29

@Soha ne tegyel haver a fekete lora: Ez aztan tenyleg lenyeges a tortenetben....eehehe
Igen.Mert, ha nincs fidesz nem viszik ki nekik!

nts 2018.09.30. 15:09:43

@baldoc: "Miért nem kritizálta ezért ...Például a FIDESZ!!!"
Az, hogy a FIDESZ nem kritizálta Gyurcsány osztogatását, nem mossa tisztára az elrontott politikáját.

kvadrillio 2018.09.30. 15:11:59

OK ! BURÁNY BÁCSI ! LEGYÉL A MINISZTERELNÖKÜNK, ÉS OLDD MEG !!! :)
Orvost hagytak ellátatlanul a mentők

Szívinfarktus jeleit tapasztalta magán, ezért riasztotta a mentőket egy háziorvos Borsodban, de a szolgálat dolgozói nem szállították kórházba, mert a helyszínen elvégzett EKG-vizsgálat nem utalt infarktusra. Keszthelyi Gyula az egyik egészségügyi blogon számolt be a vele történtekről, és leírta, hogy korábban már volt szívrohama, ezért szakemberként és érintettként is tisztában volt a tünetekkel. A háziorvos két órával az eset után már más úton már tényleg kórházba került, ahol diagnosztizálták: valóban infarktusa volt. Az Országos Mentőszolgálat szóvivője, Győrfi Pál szerint az ügyben indított belső vizsgálat nem állapított meg szabálytalanságot, és nem támasztotta alá Keszthelyi doktor állításait sem. Másként láthatja ezt a rendőrség, mivel a Mezőkövesdi Rendőrkapitányság foglalkozás körében elkövetett veszélyeztetés gyanúja miatt folytat nyomozást az ügyben.
Aktuális » Belföld » Hiába kért segítséget: otthagyták a mentők a szívrohamot kapott magyar háziorvost
Hiába kért segítséget: otthagyták a mentők a szívrohamot kapott magyar háziorvost
2017. már. 23. 03:10
Utoljára frissítve: 2017. már. 23. 09:03

Blikk extra
háziorvos
szívroham
Tard

A mentőtiszt szerint nem mutatott eltérést az EKG, ezért nem szállították kórházba a férfit / Illusztráció: Northfoto
 A mentőtiszt szerint nem mutatott eltérést az EKG, ezért nem szállították kórházba a férfit / Illusztráció: Northfoto
2277
Krusinszki József újságíró

Tard — Szívinfarktusa miatt riasztotta a mentőket dr. Keszthelyi Gyula (63), ám az évtizedek óta praktizáló tardi háziorvos hiába kérte, hogy vigyék őt kórházba: a mentők egy EKG után azt mondták, nem indokolt a beszállítása.

Két órával később Keszthelyi doktorral egy másik mentőautó száguldott a kórházba, ahol meg is műtötték – infarktus miatt.

A döbbenetes esetről az orvos a praxisblog.hu-n írt.

– Amikor egy embernek infarktusa van, akkor is tudja, hogy miről van szó, ha nem tapasztalt ilyet korábban – kezdte a Blikknek Gyula, aki orvosként és korábbi infarktusa miatt is pontosan tudta, a súlyos betegség tünetei jelentkeztek nála. – Két évvel korábban volt az első szívrohamom, így nemcsak orvosi szemmel, de a tapasztala­taim alapján is egyértelmű volt a dolog – idézte fel a férfi.

Bár készítettek EKG-t, amikor a „segítség” megérkezett, a lelet értékelésében nem értett egyet a mentő és az orvos.

– Minden fél óránál hosszabban tartó mellkasi tünetet mindaddig infarktusnak vagy akut koronáriaszindrómaként kell kezelni, amíg az ellenkezője be nem bizonyosodik. Mivel az infarktusok jelentős hányada EKG-eltérés nélkül zajlik le, kértem, hogy azonnal vigyenek kórházba – folytatta a doktor.
Ábránkon láthatja, mi történik a szívben infarktus esetén, és milyen tünetekkel jelentkezik a betegség /Grafika: Séra Tamás

Végül Gyulát egy második kocsi két órával később a közeli kórházba szállította, ahol operációval segítettek rajta.

A Cserépváralján praktizáló férfi úgy gondolja, a vele történtekről mindenkinek tudnia kell. Éppen ezért – mint fogalmazott – az etikai kódexben leírtak szerint cselekszik.

– Azt gondolom, az orvosnak helyzetéből adódóan kötelessége tájékoztatnia a nyilvánosságot. Fel kell hívnia a figyelmet az egészségügyi ellátás minőségének hiányosságaira. Elgondolkodtató, ha egy orvossal ez megtörténhet, akkor mi lehet azokkal az emberekkel, akik nem mernek szólni? – tette fel a kérdést Gyula, aki azóta sem épült fel teljesen, sőt a decemberi beavatkozás után most újabb műtétre vár.

A mentőszolgálat időközben reagált kérdéseinkre:

- A mentők által ellátott beteg panaszlevele alapján minden részletre kiterjedő vizsgálatot folytattunk, melynek eredményei nem támasztották alá a kérdésben foglaltakat közölte Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgálat kommunikációs igazgatója.

– Az ügyben a Mezőkövesdi Rendőrkapitányság foglalkozás körében elkövetett veszélyeztetés gyanúja miatt folytat nyomozást, jelenleg ismeretlen tettessel szemben – közölte az illetékes rendőrfőkapitányság sajtóosztálya.

Fémhálót ültetnek be

Az infarktust okozó érelzáródást orvosi fémhálóval, úgynevezett stenttel javítják. Ennek az eljárásnak a lényege, hogy a sérült, elzáródott érszakasz újbóli elzáródását megakadályozza.

AMÍG MEGNEM DÖGLIK EB BEN AZ ORSZÁGBAN MINDEN MAGYAR EMBER ORBÁN MIATT !!!

Soha ne tegyel haver a fekete lora 2018.09.30. 15:13:06

@morph on deer: nem a nepnek mondta, szoval hazudott ossze vissza addig es azutan is

megszokott lippsi tempo

baldoc 2018.09.30. 15:13:41

@antiinternáci: Hazudik.
Hivatalos felvétel készült. Ezt másolták le .
Gazdasági csőd???
Nézze meg a 2008 szeptemberi gazdasági adatokat?
Így ma is csőd közelben vagyunk!!??

kvadrillio 2018.09.30. 15:14:30

@kvadrillio: fenti cikk helyett ez lett vóóónnna a betét...

Burány: A szopófantom pontosan megmutatja, mi van ma Magyarországon
FT
FT
követés
2018.09.30. 10:23

Nem azért foglalkozunk a szopófantommal, mert Magyarország bűntörténetének talán legbizarrabb nyilvánosságra került szexuális zaklatásáról van szó, hanem azért, mert ez az egy történet pontosan jelzi, milyen a droghelyzet és a közbiztonság ma Magyarországon

- mondta Burány Sándor szocialista politikus vasárnapi sajtótájékoztatóján, amelyet pár száz méterre tartott Kőbánya központjától, ahol az említett eset történt. Burány a héten a parlamentben is a szopófantomon keresztül kritizálta a közbiztonsági állapotokat.
DSC 1001
Fotó: Bődey János

Ez a helyzet egészen egyszerűen tragikus - folytatta a Párbeszéd frakciójának parlamenti képviselője, aki szerint sem a rendőrség, sem a kormány, sem az önkormányzat nem talált megoldást a droghelyzetre. A politikus szerint nem a rendőség a hibás, mert ők többnyire elkapják az elkövetőket (ahogy történt most is), viszont a kormány drogstratégiája megbukott, köszönhetően annak, hogy nem találtak megoldást a dizájnerdrogok problémájára. (A Fidesz drogstratégiájáról itt írtunk bővebben.)

szal.....Burány bácsi rád savazok ! legyél a miniszterelnökünk !!!!! ORBÁN KORMÁNYA CSAK HARÁCSOL ÉVTIZEDEK ÓTA ÉS MINDEN MÁLLIK SZÉT A TÁRSADALOMMAL EGYÜTT !!!!!

kvadrillio 2018.09.30. 15:16:00

AKINEK PEDIG SZÍVTÜNETE VAN, JOGG, HA TAXIBA VÁGJA MAGÁT ÉS IRÁNY EGY SZÍVKÓRHÁZ !!!!!

baldoc 2018.09.30. 15:16:26

@nts: "Az, hogy a FIDESZ nem kritizálta Gyurcsány osztogatását, nem mossa tisztára az elrontott politikáját."
De bűntársa lett!

morph on deer 2018.09.30. 15:18:47

@antiinternáci:
“Azért megkérdezem: mit jegyeztek le Őszödön? Semmit.”

Őszödön NEM kormányülés volt, hanem a párt - MSZP - választmányának gyűlése.
Csak mielőtt belebonyolódnál.

antiinternáci 2018.09.30. 15:22:17

@morph on deer:

Ez az új narratíva? Vagy két néven írod ugyanazt? Mert korábban még úgy akartátok beállítani, hogy "igazságbeszéd" volt... Most meg egyszerre két nick fújja, hogy nem is tartozott az országlakókra, hogy a tolvaj, korrupt, máshoz nem is értő kommunisták hazudtak reggel, délben, meg este?
Hát kire tartozik?
(Tudjuk: az internáci doktrina szerint a vezető elvtársak majd eldöntik a dolgokat, mi meg ne pofázzunk bele. Végül is azért volt az ÁVÓ, nem?)

Hihetetlen, hogy EZT próbálják egyesek mentegetni...

kvadrillio 2018.09.30. 15:24:21

A drogbroblémát pedig a fidesz bem megoldaniakarja, hanem mégjobban kiterjeszteni ! hadd pusztuljon méggyorsabban a magyar lakosság !!!!! Kihaltak a falvaink, majd betelepülnek még többen a hjollandok, migrisek.... BARNA-FEKETE EGYEDEI-SÁRGA EGYEDEI, A 100 FŐ ALATTI KISFALVAK NÉPESSÉGE KIHAL, A HÁZAIKAT NYUGODTAN ELFOGLALHATJÁK ORBÁN GANÉJAINAK HÁLA !!! A HOLLANDOK IS EGÉSZ FALVAKAT VÁSÁROLNAK FÖL... , AMELYEKET DROGTANYÁNAK HASZN ÁLNAK ÉS DROGTERJESUZTÉST TERJESZTENEK KI EGÉSZ MAGYARORSZÁGRA NÉZVE !!! KÖSZI TE GECI ORBÁN ! ÉS NE LEGYEN SOHA LELKIISMERETFURDALÁSOD A SOK MAGYAR HALÁLÁÉRT !!!!! DE A ZISSSSSTENED BŰN TESSEN KEGYETLENÜL MEG EZÉRT A SOK ROTHADÁSÉRT AMIT LÉTREHOZTÁL EBBEN AZ ORSZÁGBAN !!!

antiinternáci 2018.09.30. 15:25:51

@morph on deer:

Hát, ez baldoc kollégádnak mondd el, mert én rá reflektáltam. Hátha megtudha belőle a különbséget. Már ha külön személyek vagytok...

morph on deer 2018.09.30. 15:27:40

@Soha ne tegyel haver a fekete lora:
“nem a nepnek mondta, szoval hazudott ossze vissza addig es azutan is”

Kihagytad, hogy “és majd a jövőben is fog,” de azért kár, hogy a kérdésre válaszolnod nem sikerült. :)
Mondjuk nem csoda.;))

Ahelyett mi, hogy péntekenként a heti prédikációkat nyomta volna ő is, és ott beszélne baromságokat!
Tényleg!
Mert akkor minden szó igaz lett volna, mint ahogy most is! XD))

kvadrillio 2018.09.30. 15:27:51

Bogár LászlóTíz év után
2008 szep­temberében és októberében 10-15 ezermilliárd dollárnyi anyagi vagyon tűnt a semmibe

Bogár László – 2018.09.25. 04:08

Éppen tíz éve annak, hogy az elmúlt száz év egyik legsúlyosabb, következményeit tekintve még ma is pusztító válságának „látványtechnikailag” legintenzívebb szakasza elkezdődött: 2008 szep­temberében és októberében 10-15 ezermilliárd dollárnyi anyagi vagyon tűnt a semmibe, pontosabban ekkora vagyontömegről derült ki, hogy valójában csak „csinálva van”, nem létezik, csak fennáll. Mert, hogy az előző évtized csupán „beetetési” fázis volt, amelynek során a gyors meggazdagodásban reménykedő döntő többség a gyors elszegényedésbe hullott alá.

De mi is történt valójában, és tudunk-e, lehet-e egyáltalán bármit tanulni abból, ami tíz éve lezajlott? Ez a válság, akárcsak az elmúlt évszázad minden nagy krízise, sokkal inkább egy „álság” volt, hisz ma már egyértelműen felsejlenek a tudatos tervezés és kivitelezés kontúrjai. E masinéria erőforrás-szivattyúinak hidraulikája nagyjából a következők szerint működött. Először is elkezdődött egy globális „lufi” felfújása, amelynek legmegfelelőbb terepe az amerikai ingatlanpiac volt. Talán nem kell különösebben bizonygatni, hogy ez a világ anyagi vagyonának elég jelentős szegmense, 20-25 ezermilliárd dollár lapul benne. És ha elég sok emberrel tudják tartósan elhitetni, hogy ez az ingatlanár-emelkedés, szemben a történelem minden eddigi ingatlanár-emelkedésével, soha nem fog véget érni, akkor indulhat is a nagy globális játszma.
Ennek lényege az, hogy egyre többen vesznek fel hatalmas és persze egyre kockázatosabb hiteleket azért, hogy ebből vegyenek – kifejezetten spekulációs céllal – ingatlant. És amikor már óriási tömeg nyüzsög a professzionálisan felépített csapdában, hogy, hogy nem, az ingatlanárak mégsem nőnek az égig, sőt zuhanásba mennek át. A zuhanást persze láncreakciószerűen fokozza, hogy a megriadt lakásvásárlók azonnal eladnának, mert tudják, a hitelezőjüket aligha hatja meg, hogy már csak óriási veszteséggel tudják eladni a nyereségre spekulálva vásárolt ingatlant.

A mesterségesen keltett médiahisztéria tovább fokozza a pánikot, és most megjelent egy olyan elem is, ami a 2008 előtti válságokban még nem létezett. Ez az elem a globális pénzhatalmi rendszernek egy olyan „újítása” amelynek lényege, hogy a nagyon kockázatos ügyfelek is kaphatnak korlátlan hitelt, persze extra kamatokkal és költségekkel, ráadásul a bankok egy teljesen átláthatatlan és ellenőrizhetetlen rendszerben kezdik el adni-venni ezeket a mérgezett, „származtatott” értékpapírokat.

Ennek az „innovációnak” esett áldozatul igen látványosan Amerika legrégibb bankja, a Lehman Bro­-
thers. A pénzintézet 2008. szep­tember 15-én bekövetkező összeomlásakor 639 milliárd dollárnyi eszközállomány fölött rendelkezett, vagyis a Lehman volt a legnagyobb cég, amely valaha csődbe ment.
A banknak ekkor már csak alig 22,5 milliárd dollárnyi saját tőkéje volt 639 milliárd dollárnyi eszközre vetítve. A Lehman vezetősége és alkalmazottai egyébként szinte következmények nélkül megúszták, hogy eszetlen kockázatvállalásukkal lényegében bedöntötték a világgazdaságot. Vagyis, hogy vállalták a „detonátor” szerepét ebben az ördögi játszmában.

A Lehman összeomlása nyomán keletkezett több mint hatszázmil­liárd dolláros (ez nagyobb, mint Magyarország egész nemzeti vagyona) pénzügyi kráter volt az a látványtechnikai elem, amelyre hivatkozva a globális pénzhatalmi rendszer megzsarolhatta a nemzetállamokat. Ha nem kapnak azonnal gigantikus állami támogatást, akkor összeomlik az egész pénzrendszer, és ennek nyomán az egész világgazdaság, és ez globális permanens polgárháborúhoz, anarchiához, káoszhoz vezet. És az államok fizettek, két év alatt nagyjából tizenötezermil­liárd dollárt.

Közben persze felvetődött az is, hogy, rendben, de akkor az államok segítségnyújtásuk arányában kapjanak tulajdonrészt a megsegített bankokban. Ez már csak azért is teljesen helyénvaló lett volna, mert így egyúttal a liberalizáció és dereguláció következtében életveszélyesen „szabaddá” vált bankok is szorosabb ellenőrzés alá kerültek volna. Végül a bankok tiltakozása miatt ez a hatalmas összeg egyszerűen „ajándékként” segítette ki őket abból a bajból, amit ők maguk okoztak.

kvadrillio 2018.09.30. 15:28:22

Jellemző módon Robert Fuld Lehman vezérigazgató, a csőd előtti négy év során félmilliárd dollár jövedelmet húzott csődbe vitt bankjától, és még csak eljárás sem indult ellene. Ám a válság igazán brutális utolsó szakasza csak egy-két évvel ezután következett, amelynek kivitelezésében már döntő szerepet játszott a globális véleményhatalmi diktatúraként működő média. Óriási médiakampány indult, amely bemutatta, milyen veszélyekkel jár az államadósságok rendkívül gyors emelkedése, felelőssé téve mindebben az államok és az állampolgárok „felelőtlen költekezését”. De ami igazán megdöbbentő, az az, hogy sem akkor, sem azóta nem kapott senki médiafelületet annak a pofonegyszerű összefüggésnek az elbeszélésére, hogy az államok drámaian gyors eladósodása legfőképpen annak a tizenötezermilliárd dolláros „ajándékpénznek” köszönhető, amelynek ez az adósság a „negatív lenyomata”. És ennek nyomán megkezdődtek azok a megszorítások, amelyek következtében, ha addig nem lett volna válság, akkor most már lett. Sőt ezzel az államok többségére „rászereltek” egy olyan végtelenített pénzszivattyút, amely lényegében kivégezte Görögországot, és hasonló sorsot szánnak most Olaszországnak is.

Mindez azt is jelenti, hogy ennek az álság-válságnak ma sincs vége, s olyan időzített robbanószerkezetek ketyegnek tovább, amelyek pusztító következményei bármikor szétáradhatnak a világban.

Volna mit tanulni, kérdés, tudunk-e?

kvadrillio 2018.09.30. 15:28:59

Jellemző módon Robert Fuld Lehman vezérigazgató, a csőd előtti négy év során félmilliárd dollár jövedelmet húzott csődbe vitt bankjától, és még csak eljárás sem indult ellene. Ám a válság igazán brutális utolsó szakasza csak egy-két évvel ezután következett, amelynek kivitelezésében már döntő szerepet játszott a globális véleményhatalmi diktatúraként működő média. Óriási médiakampány indult, amely bemutatta, milyen veszélyekkel jár az államadósságok rendkívül gyors emelkedése, felelőssé téve mindebben az államok és az állampolgárok „felelőtlen költekezését”. De ami igazán megdöbbentő, az az, hogy sem akkor, sem azóta nem kapott senki médiafelületet annak a pofonegyszerű összefüggésnek az elbeszélésére, hogy az államok drámaian gyors eladósodása legfőképpen annak a tizenötezermilliárd dolláros „ajándékpénznek” köszönhető, amelynek ez az adósság a „negatív lenyomata”. És ennek nyomán megkezdődtek azok a megszorítások, amelyek következtében, ha addig nem lett volna válság, akkor most már lett. Sőt ezzel az államok többségére „rászereltek” egy olyan végtelenített pénzszivattyút, amely lényegében kivégezte Görögországot, és hasonló sorsot szánnak most Olaszországnak is.

Mindez azt is jelenti, hogy ennek az álság-válságnak ma sincs vége, s olyan időzített robbanószerkezetek ketyegnek tovább, amelyek pusztító következményei bármikor szétáradhatnak a világban.

Volna mit tanulni, kérdés, tudunk-e?

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.09.30. 15:29:53

@morph on deer: rájuk tartozik?teeenyleg a trukkok szazai amirol nem.kell tudnotok?
maffiatempo.utolag tettestarsat csinalt az egesz beszari bagazsbol.ott esett csapdaba vegleg az mszp.azota agonizal.

morph on deer 2018.09.30. 15:30:20

@antiinternáci:
“mert én rá reflektáltam”

Akkor elnézést!
Én meg azt hittem, hogy ez a véleményed..!

Egyébként ha megszámolsz bennünket, akkor világosan fogod látni a darabszámot.

nts 2018.09.30. 15:34:29

@baldoc: "De bűntársa lett!"
Igazad van. Felőlem ülhet együtt börtönben Gyurcsány meg Orbán. Szeintem ez sok magyar ember álma.

kvadrillio 2018.09.30. 15:38:30

A NEMZETIERŐFORRÁS.....FASZOMLELKÉSZ MEG CSAK MONITOROZTA A HALOTTAKAT MEG FELVETTE A NAGY MANIT, KÖZBEN SZART SEM C SINÁLT A MAGYAR EMBEREK EGÉSZSÉGÉÉRT !!!!! MOST MEG TOBZÓDIK A BÁLVÁNYIOMÁDATÁBAN......., ÉS SOKMILLIÁRDOS ALAPÍTVÁNYKÁBAN ÉLVEZKEDIK A MAGA HASZNÁRAHHH !

Drámai jelentés Nógrádról, tömegével szedi áldozatait a rák és a keringési betegségek
nepszava.hu
Publikálás dátuma
2018.09.20 15:05
Illusztráció
Fotó: Shutterstock/
A megyében a férfiaknál 12, a nőknél 9 százalékkal magasabb a halálozási arány az átlagnál, emellett a várható élettartam mindkét nem esetében alacsonyabb a magyarországi átlagnál.
Feketéné Zeke Ildikó megyei tisztifőorvos tájékoztatója - mint az MTI írja - azt is tartalmazza, hogy a két legfontosabb halálok a rosszindulatú daganatok és a keringési betegségek. Utóbbit tekintve a megyei közgyűlés elé tárt, a megye egészségi helyzetéről készült beszámolóból az derül ki,
"az agyérbetegségek és a magas vérnyomás okozta halálozás Nógrád megyében minden járásban meghaladja az országos átlagot."
A 15 és 64 év közötti nők körében a légcső-, a hörgő- és a tüdőrák okozta halálozás adatai 17 százalékkal rosszabbak az országos átlagnál, míg
"a 15-64 éves férfiak körében a prosztata rosszindulatú daganata esetében az országosnál 20 százalékkal rosszabbak a mutatók Nógrád megyében."
Az első lépcsőben ősszel kezdődő vastagbélrák-szűrési programhoz ugyanakkor Nógrád megyében csatlakozott a legtöbb háziorvos. Ugyanakkor kitér a beszámoló arra is, hogy a 134 háziorvosi körzetből 18 betöltetlen.
"A megyében a háziorvosok átlagéletkora 61,7 év, a házi gyermekorvosoké 62,6 év, az orvosok egyharmada 65 év fölötti. A megyében dolgozó fogorvosok átlagéletkora 53 év, 28 százalékuk az év végéig betölti a 65. életévét."
A közgyűlés ülésén több képviselő drámainak nevezte a Nógrád megyei helyzetet. Borenszki Ervin (MSZP) kitért arra, hogy
"a mammográfiai szűrések aránya 2003-ban még meghaladta a 60 százalékot, erre az évre pedig 26 százalékra csökkent."
Cseresnyés István (Jobbik) képviselő kérdésére, miszerint mi lenne a legfontosabb teendő, Feketéné Zeke Ildikó azt mondta, hogy
"egészségtervet kellene készíteni, ami feltárja az ok-okozati összefüggéseket és a beavatkozási lehetőségeket, akár az ellátórendszer átalakításával is."
Skuczi Nándor (Fidesz-KDNP), a Nógrád megyei közgyűlés elnöke hangsúlyozta, hogy a Terület- és Településfejlesztési Operatív Program (TOP) keretében több mint húsz orvosi rendelő újul meg Nógrádban. Skuczi pozitívumként említi azt is, hogy 20 év alatt mindössze 20 milliárd forint közeli értékben történt fejlesztés és korszerűsítés a megye három nagy kórházában, Salgótarjánon, Balassagyarmaton, illetve Pásztón. Az infrastruktúra "nagyjából" rendelkezésre áll a fideszes politikus szerint, de az orvoshiányt ő is elismeri.
Messze az európai átlag felett

Az egész EU-ban sehol nem végez annyi emberrel rák és krónikus megbetegedés, mint Magyarországon - derült ki egy nemrég megjelent Eurostat jelentésből. Ez - a nógrádi beszámolóval összhangban - azt mutatja, A krónikus betegségek okozta halálozási ráta értéke Kelet-Közép Európában, azon belül pedig Észak-Magyarországon a legmagasabb. A rákhoz köthető halálesetekben a Dél-Dunántúl vezet az EU-ban.

BAZDMEGORBÁN ! SZART SEM TESZTEK A MAGYAR EBEREKÉRT, VALÓSZÍNŰLEG DIREKT !!!!!!!!!...HA ÍGY VAN, AKKOR HESSSSS INNEN A BÜDÖS PICSÁBA AZ ÖSSZES TRÓGER POLITIKUSNAK, VELED EGYÜTT !!!!!

antiinternáci 2018.09.30. 15:40:16

@baldoc:

Mit nézzek?
A 10%-os hiányt, amit a kommunista Almunia biztos segítségével titkoltak el?
Az internacionalista segítségnyújtás másik formáját, hogy ennek ellenére nem minősítették le az országot?
Az IMF hitelre szorulást? (Tudjuk, biztosan a Zorbán miatt volt az is...)
Az uzsorahozamokat, amivel kiszivattyúzták a pénzt Magyarországból, amely soha egy percet sem késett a törlesztésekkel?
Mit nézzek? A tájékozatlan emberek devizahitelbe fojtását, az ország végletes kiszolgáltatását?
Vagy az égig érő korrupciót, a Strabag Demokratákat? A háromszoros áron épült autópályákat? (Nagyon szerettek az elvtársak autópályát, meg metrót építeni...)

Ezeket csak az nem látja, aki nem akarja. Vagy aki hazudni akar. Reggel, délben, meg este.

baldoc 2018.09.30. 15:40:44

@FILTOL: "rájuk tartozik?teeenyleg a trukkok szazai amirol nem.kell tudnotok?
maffiatempo.utolag tettestarsat csinalt az egesz beszari bagazsbol.ott esett csapdaba vegleg az mszp.azota agonizal."
Ma szinte TITKOSSZOLGÁLATként dolgozik a kormány,fidesz.
Minden KÖZadatot úgy kell kiperelni és még akkor sem adják ki!
Miket tehetnek velünk? Trükkök százai?? Ugyan. CSAK trükkök,szemfényvesztés,csillogó propaganda(lásd MTVA új vezére)mindenütt.
EZ nem zavarja, immár 8 éve??

Scott Tenorman Must Die 2018.09.30. 15:44:19

@baldoc: de könyörgöm ennek mi köze van a Feri bizonyítékaihoz?

antiinternáci 2018.09.30. 15:46:31

@morph on deer:

OK, nekem mindegy. Csak furcsa, hogy két nick egyszerre kezd el egy új narratívát, ami ellenkezik az eddigivel.

nyerafidesz 2018.09.30. 15:48:02

@bekerült: Megint lövetni akar a nemzet hülyéje?

baldoc 2018.09.30. 15:51:41

@antiinternáci: Mit nézzen?
2008 szept. hiány 4% most 2.3%
2008 szept. adósság 66% most 73%
leminősítés? világgazdasági válság miatt??
devizahitel?? 2001 jún forint konvertábilissá tétele törv. fideszJárai MNB 2003 12.5% alapkamat(miért??) irány devizahitel, mert ott 1/3 kamat hitelboom 2004 I.né.(ugye milyen véletlen??)Gyurcsányék ORDÍTANAK az MNB-re, jön fidesz védi MNB függetlenségét(!!!)
autópálya 2009 1,1mrd/km most 4-5mrd/km
4.-es metró 1998 Orbán LEÁLLÍTJA évek múlva többszáz milliárd ft többletkölség, amit most korrupciónak állítanak be!
Na, hova nézzen??

baldoc 2018.09.30. 15:54:05

@Scott Tenorman Must "Die:de könyörgöm ennek mi köze van a Feri bizonyítékaihoz? "
Nem gondoltam, hogy ilyen buta. Szóval KI etette meg Gyurcsányt ezzel a svájci számlával?KI?

Scott Tenorman Must Die 2018.09.30. 16:14:57

@baldoc: senki. téged etettet meg (ismét). DE, ha mégis hiszünk neki, akkor meg egészen egyszerűen hülye ostoba, akinek semmi keresnivalója a közéletben.

morph on deer 2018.09.30. 16:15:57

@antiinternáci:
“egy új narratívát, ami ellenkezik az eddigivel.”

Gondolom egyszerre tűnt fel a tájékozatlanság.

Tőlem te nyugodtan utálhatod Gyurcsányt ezerrel, csak legalább olyasmiért, ami tényleg úgy van.
Az is épp elég.

Soha ne tegyel haver a fekete lora 2018.09.30. 16:17:11

@morph on deer: Miert, most mi nem igaz?

Szarcsany a nyilvanossag kizarasaval hazudozott demokratikusan, mindezt 1 honappal a valasztasok utan elmeselte a haverjainak, hogy a kampanyban is ejjel nappal hazudozott.....akkor is amikor TV vitazott. Ennyi.

Ezek utan demokratikusan nem mondott le, inkabb azonosito nelkuli rendorokkel verette a tuntizoket. 2 ev mulva lemondott, kinevezte a haverjat megcsinalni a mexoritasokat az elQrasaik miatt, mert akkor meg abban remenykedett ez a debil hogy o nem szorit meg es majd visszaolalkodik a hatalmomba eccer.

morph on deer 2018.09.30. 16:17:37

@Scott Tenorman Must Die:
“DE, ha mégis hiszünk neki, akkor meg egészen egyszerűen hülye ostoba, akinek semmi keresnivalója a közéletben.”

Ajaj! Akkor mit szólnál, ha örökölt volna Svájcból..!
:)

eloi 2018.09.30. 16:19:13

@nts: Ez egója ezt kizárja. Normális milliárdos nem ezzel foglalkozna. Csak, hogy aki nem megdolgozott a milliárdokért..., azt nem is köti le az a munka, amivel más a milliárdjait szerzi, hiszen nincs ilyen munkája.
Marad az, amiben tényleg jó: a ripacskodás egy színpadon.

antiinternáci 2018.09.30. 16:33:35

@baldoc:

OK, akkor Önnek azt kívánom, hogy éljen úgy, ahogyan az a szadeszmp gazdaságpolitikájából következett. Nyugodtan játsszon titanikost az elvtársakkal.

Végezetül a valóság egy szelete:
gvi.hu/grafikon/29/az_egy_fore_juto_gdp_alakulasa_a_visegradi_orszagokban_20062017

morph on deer 2018.09.30. 17:11:09

@Soha ne tegyel haver a fekete lora:
“elmeselte a haverjainak, hogy a kampanyban is ejjel nappal hazudozott.....akkor is amikor TV vitazott. Ennyi.”

Hát ez a nem igaz.
Nem “elmesélte”, hanem lehordta az érdekelteket a töketlenkedés miatt.

Nem a haverjainak, hanem az MSZP választmányának, akiket lecseszett.
Annyira voltak “haverjai”, hogy kilopták a hangfelvételt, - ami egyébként hivatalosan készült, - és eljuttatták orbánhoz.

Nem azt mondta, hogy “hazudtam”, hanem azt, hogy “hazudtunk”. Nem egyedül csinálta a kampányt, csak szólok.

A vitában? A háromszázezer forintos mandulaműtétet ki állította, hogy csak egyet említsek?
Sőt, akkor is igazat mondott, amikor azt mondta orbánnak, hogy “miniszterelnök úr, ön hazudik!”
:)
Na látod. Nem is mer kiállni a viktor már a hátralevő éveiben senki ellen, annyira szívére vette a zakót.

Ja igen, a “tüntizők” többek közt egy tankot is beindítottak, a térkő nem volt elég hatásos.
Amúgy pontosan négy alkalommal beszéltek a rendőrök a rendezőkkel, hogy vegyék rövidebbre a gyűlést, és figyelmeztessék a népet, ne arra menjenek, mert nem fogják tudni garantálni a biztonságukat, de hiába.
A többi meg már történelem.

Szóval lehet próbálkozni, de ez a történet már oda-vissza dokumentált annyira, hogy szinte minden percről lehet tudni.
Ezért érdemes olyasmit szóba hozni, ami még igaz is, úgy mindenki jobban jár.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.09.30. 17:12:05

@bekerült: " ... Azért leírom, hogy ne felejtsétek el : Gyurcsány és a csapata a Demokratikus Magyarországért küzd ! ... "

Ez most komoly? Az a Kurcsán, amelyik 2006-ban a rendőrnek látszó ártányoknak tűzparancsot adott, Amelyik szándékosan hagyta a székházostromot büntetlenül, hogy ezzel a casus belli-vel szétverethesse a fidesz naggyűlését?

Kurcsány egy nárcisztikus zenés-táncos komikus, így vonult be a történelembe, és a bohóckodást azóta is folytatja. Semmi másért nem küzd, csak hogy az egója megkapja a heti 5 perc hírnevet.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.09.30. 17:27:53

@morph on deer: " ... a igen, a “tüntizők” többek közt egy tankot is beindítottak, a térkő nem volt elég hatásos. ... "

Azok a tüntizők békétlenkedtek okt 23-án akik ott voltak a TV.székház ostromnál. És miért? Azért mert ez volt a Kurcsányék trójai falova, hogy karhatalmat vethessenke be okt 23-án.

Teccik tudni, ha a TV-székház ostromakor a rendbontókat rendesen sz@rráverik és lesittelik (azok a rendőrök, akiknek okt. 23-án teljesen véletlenül leesett az azonosítójuk), akkor okt 23-án nem lett volna tankelkötés, meg békétlenkedés, csakhogy akkor nem lett volna ok szétverni a tömeget...

Talán már a TV-székház ostroma is beépített provokátorok hatására került sorra, a 64 vármegyés idiótákat könnyű feltüzelni jól elhelyezett bolsevik dumákkal....

Urancityhero 2018.09.30. 17:28:33

Gyurcsány egy bohóc, egy alkohol problémákkal küzdő pojáca. OC-nek jól jön, de az ellenzék is felébredhetne végre. Vajon mit adott Gyurcsány a szociknak, mivel tartja sakkban őket? Ezt érdemes lenne megtudni.

Urancityhero 2018.09.30. 17:30:33

@ulpius66: Így van, előre a végtelen kétharmadért, elvtársak!

bekerült 2018.09.30. 18:59:12

@Magánvéleményem:
Azt is írhatnám, hogy simán ökör vagy !
Figyelsz te egyáltalán valamire, vagy csak szajkózol mindent össze vissza !

Téged egyedül a tények nem zavarnak és csak a magad véleménye számít az Orbánén kívül !
Az se zavar, hogy tények bizonyítják a 2006-os zavargások FIDESZ általi szervezését
Ha Gyurcsány valamiben érintett lett volna, akkor már rárohadt volna a műanyag lakat !
Elmentek a sunyiba !

bekerült 2018.09.30. 19:00:53

@nyerafidesz:

Megint hazudoztok össze vissza, csak már nem hisznek nektek !

bekerült 2018.09.30. 19:05:21

@Soha ne tegyel haver a fekete lora: @bekerült:

Akkor te mi vagy, ha még a tényeknek sem hiszel ?
Egy fatuskó ökör !

bekerült 2018.09.30. 19:09:10

@dukeekud:

Beszélhet itt nektek akár ki akár mit, ti csak szajkózzátok azt, amit Orbán mond !

Benneteket a tények sem zavarnak !
Gyurcsányról mindenki tud mindent és, ha hibázott , lopott volna, akkor már régen ülne !
Erre ti vagytok a biztosíték, mert ezért eddig is megtettetek mindent, csak nem jött össze !
Ócska kis bunkó söpredékek vagytok !

bekerült 2018.09.30. 19:14:05

@Tangooo:
Tévedsz !
Csak nem szeretem, ha ökörködtök feleslegesen.
Majd meg szakadtok a Gyurcsány lejáratásában, de minek ?
Ezek már rég lejárt dolgok !
Ezalatt az eltelt 10 év alatt a főnökötök Orbán úr, már az ördöggel is kiegyezett, de ez benneteket egy cseppet sem zavar !

Jobb lenne, ha azt a kis lepcsest evésre használnátok, mindenkinek használnátok !

bekerült 2018.09.30. 19:15:25

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Kihangsúlyozom nektek a dolgokat, mert félek, hogy még így se jut el az agyatokig !

morph on deer 2018.09.30. 19:18:08

@Magánvéleményem:
“Azért mert ez volt a Kurcsányék trójai falova, hogy karhatalmat vethessenke be okt 23-án.”

Ja. És Gyurcsány dobálta a molotov koktélt álruhában, direkt a B-közép “aktivistájánsk” öltözve. Hát hogyne.

Ugyanő óbégatott már előtte heteken át a körbehugyozott Kossuth téren is, meg ő adta viktor kezébe a franciakulcsot, - hogy legalább lásson egyet közelről - tudjuk.

Azért csodálkoznék, ha kiderülne, hogy nem lány vagy, és idősebb vagy tizenkét évesnél.
Máskülönben nem a meséskönyvekkel töltenéd az időd, valószínűleg, és nem írnál ilyen gyermeteg hülyeségeket, mint :
“szétverethesse a fidesz naggyűlését”!

Pubika, a naggyűlés lezajlott, orbán lelécelt, és a többszörös figyelmeztetés ellenére a népség hülyébbik része elindult oda, ahol a csőcselék vígan hajigálta a követ és tankozgazott.

Aztán pechjükre épp szembetalálkoztak a rendőrlovakkal.

Na nézd meg magad, ha nem hiszed!

m.youtube.com/watch?v=n1fYWaTqKmA

bekerült 2018.09.30. 19:25:18

@nts:
Nemigaz, hogy valaki ennyire hülye legyen, hacsak nem szándékosan !

Itt nem a hordó a lényeg, meg a többi, hanem a megmozdulás, amit végre már el kellett kezdeni !
Nem számít a létszám sem és az sem, hogy ütik a hordót és a többi.
Ki kellett menni az utcára és kész !

A DK ezt megtette és jól tette !
A többieknek meg savanyú a szőlő és finnyáskodnak.
Nagyon sajnáljuk, de miért nem mozdulnak ők is !
Nincs nekik megtiltva !

Lehet kritizálni, majd fogunk tanulni belőle !
A lényeg viszont az, hogy csinálni kell valamit, mert a parlamentben nem sok értelme van bármit is tenni !

A DK azt csinálja, ami a dolga.
Nem hiszem, hogy ezt meg kellene magyarázni.
Ha jobb ötletetek van csináljátok meg, mi nem fogunk ócsárolni benneteket, ha a demokratikus Magyarországért teszitek !

bekerült 2018.09.30. 19:27:47

@baldoc:

Tudok róla !
Te is tudnál, ha odafigyelnél ahova kell !
Majd megtudod a végeredményt is, ha itt lesz az ideje !

morph on deer 2018.09.30. 19:30:53

@Scott Tenorman Must Die:
“ már nekem kínos, ahogy tereltek.”

Mit és hová?
Ha valami szerinted másképp van, akkor javíts ki, de igyekezz, mert én olyasmit nem szoktam állítani, amire ne lenne bizonyíték a kezem ügyében.

Azt meg elmondtam már néhányszor, hogy tőlem bárki nyugodtan utálhatja Gyurcsányt kedvére, ha van rá oka, én csak a tévedéseket és/vagy hazugságokat javítom, mert úgy tűnik, hogy egy halom kiskorú már csak az orbáni mesékből ismeri az eseményeket.

Azok meg ugye a régi dakota történetírás hagyományait követve kizárólag narancs színű szemüvegen át olvashatóak...

John Nethem 2018.09.30. 19:33:10

@baldoc: Gondolom Varázslással .....

Ja nem: IMF hitelből !!!!

Összesen az IMF által biztosított 10 537,5 millió SDR (az IMF pénzneme) összegű hitelből Magyarország 6372,5 millió SDR-t hívott le, ami nagyjából 7,4 milliárd eurót tett ki, míg az EB-től a 6,5 milliárd eurós keretből 5,5 milliárdot vettünk igénybe. Az IMF-től származó összeg 34,2 százalékát, a brüsszeli forrásnak pedig a 100 százalékát a forintadósság törlesztésére fordítottuk - állapítja meg a jelentés. Ehhez hozzájárult az is, hogy 2008 őszétől hónapokon keresztül teljesen befagyott a magyar állampapírpiac, semmilyen kötvényt nem tudtunk a piacon értékesíteni. Közben viszont a lejáró adósságot valamiből meg kellett újítani.

Második részletben 2009. március 30-án majdnem 2,4 milliárd eurót hívtunk le az IMF-től, amit teljes egészében a forintadósság törlesztésére fordítottunk, míg a három hónappal később kapott 1,4 milliárd euró az MNB devizatartalékát gyarapította. Ezen felül 2009 szeptemberében még további 54,2 millió eurót fordítottunk a forintadósság visszafizetésére.

Az EB-től érkező 5,5 milliárd eurót három részletben hívta le hazánk 2008 decemberében, 2009 márciusában és 2009 júliusában. Ezeket egytől egyig a forintadósság törlesztésére fordítottuk az ÁSZ jelentése szerint. Vagyis az összegzés szerint 14,3 milliárd eurónyi hitelt kaptunk meg ténylegesen a nemzetközi szervezetektől, ebből több mint 8 milliárd euró ment a lejáró forintadósság törlesztésére.

Helga Beauty Salon. 2018.09.30. 19:36:22

@sZulamith:" Gyurcsány Ferenc nagy érdeme, hogy letudott mondani, amire a jelenlegi kormányfő még a nemzetközi botrány kavaró Sargentini jelentésre sem volt képes. Majd az újra kiirt választás eldöntötte volna, hogy mi a válaszunk. Mitől félt?"

Nálad hatalmas szinten tud álmodni a nyomor!
Orbán majd jól lemond egy fostalicska EU leszbi jelentése miatt és ti akkor mit is csináltok? Megmondom bazmeg, megbuktok negyedszer is kétharmaddal!

Ad Dio 2018.09.30. 19:50:38

@sZulamith:

"Gyurcsány Ferenc nagy érdeme, hogy letudott mondani"

Gyurcsány Ferenc NEM lemondott, hanem a fájdalmas válság menedzselést és azt azt követő borítékolható kapitális választási bukást varrta az utolsó pillanatban egy arra alkalmas droid nyakába. Ha GyF VALÓBAN képes lett volna lemondani, azt legkésőbb 2006 végén megtette volna. Ha így tesz, ugyan a hatalmat (egy időre legalábbis) elveszti, de nem rántja magával a komplett baloldalt. Ráadásul minden bizonnyal nem mérgesíti el annyira a helyzetet, hogy a végén Fidesz 2/3-dal nyerjen. Ma már az is látszik, hogy ha akkor a kormány is lemond, az elórehozotton ugyan a Fidesz nyer, de utána rajta csapódik le a válság és minden nagyon másképp alakul.

GyF példája épp arra nézve intő, hogy a hatalomhoz való minden áron való ragaszkodás rövidlátó dolog, hosszú távon NAGYON meg tudja magát bosszulni.

Ad Dio 2018.09.30. 19:56:43

@morph on deer:

Az a rendőr attak az újkori magyar demokrácia legmélyebb pontja volt. Jogtalan, szakmaiatlan, de legalább szépen ki lettek tüntetve az elkövetők. Ezt a szerecsent mosdatni kb. olyan dolog, mint ma magyarázgatni a korrupciót: szánalmas és ártalmas. Szembe kell nézni a hibákkal és nem csak a "másik oldal" hibáival, hanem a saját kis bandánk által elkövetettekkel is.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.09.30. 20:37:06

@John Nethem: hahaha.. az állami vállalatok és az önkormányzatok adóssága mindig is az államadósság része volt. A cikk hazudik.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.09.30. 20:38:00

@John Nethem:

2010
államadósság 78 milliárd euró
manyup 10 milliárd euró
valutatartalék 34 milliárd euró

mérleg -34 milliárd euró

2018
államadósság 91 milliárd euró
manyup 0
valutatartalék 24 milliárd euró
Eximbank adóssága 2 milliárd euró

mérleg -69 milliárd euró

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.09.30. 20:39:42

@bekerült: Gyurcsánynak régen el kellett volna húznia a politikából!

sZulamith 2018.09.30. 20:53:13

@Helga Beauty Salon: A "fostalicska" győzőtt. A migránsokkal foglalkozó pontja egy volt a sok közül. Migránsokon kivül, itthon egy szó sem. Ilyen vádak alapján - amit a nem kisebb személyiségek többsége elfogadott - illet volna lemondani. A kockázat megérte volna szerintem. Ja, és az a 2/3 csak azoknak a száma akik szavazni mentek és nem a 8 millió szavazásra jogosultak 2/3- a. /számolás nem az erősséged:)

sZulamith 2018.09.30. 20:55:24

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Sajnálatodra a parlamenti választáson erősődött.

illaim 2018.09.30. 20:55:57

@Ad Dio: Egy dolgot nagyon elfelejtettél! Gyurcsány bizalmi szavazást kért a parlamentben! 2006.-ban! Ezen a bizalmi szavazáson megerősítették az MSZP frakciójában! Mégis mi indokolta volna a lemondását? Ha ébren vagy ne álmodozz!

illaim 2018.09.30. 20:58:02

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Csak nem irigykedsz pubi? te miért nem húzol a retkesbe? Senki nem tart vissza! LOL

sZulamith 2018.09.30. 21:03:35

@Ad Dio:" GyF példája épp arra nézve intő, hogy a hatalomhoz való minden áron való ragaszkodás rövidlátó dolog, hosszú távon NAGYON meg tudja magát bosszulni."

Bizony, bizony:) Még csak fel sem merül, hogy hasonlóan az egyesült államokhoz, maximum 2 ciklusra lehessen elnököt választani.

illaim 2018.09.30. 21:05:26

@Ad Dio: Miért hazudsz fidesstálib?! Azt mindenki az érintettek közül elismerte, hogy a rendőrség nem volt felkészülve ilyen agresszív csőcselék kezelésére! A parlamenti jegyzőkönyv szerint, egy fideszes képviselő reklamálta a vizsgáló bizottsági ülésen, miért nem használt a rendőrség éles lőszert! te meg itt előállsz egy mesével? te egyáltalán tudod mi történt 2006 októberében?

sZulamith 2018.09.30. 21:12:49

@Dzendör Sztadiz: "Már annyira a zavarta a bizniszt, hogy a nagybefektetők selyemzsinórt küldtek neki..." Gondolom Kádárnak is küldtek:)

Ad Dio 2018.09.30. 21:13:47

@sZulamith:

"Még csak fel sem merül, hogy hasonlóan az egyesült államokhoz, maximum 2 ciklusra lehessen elnököt választani."

Őőőő... nos... ha az információim nem tévesek, az Elnököt nálunk is csak egyszer lehet újraválasztani...

Ad Dio 2018.09.30. 21:19:58

@illaim:

"Gyurcsány bizalmi szavazást kért a parlamentben! 2006.-ban! Ezen a bizalmi szavazáson megerősítették az MSZP frakciójában!"

A saját - amúgy épp vesztésre álló pártja - megerősítette a hatalmi pozíciójában. Ez semmi egyéb nem volt, mint egy kis színház, ami egyébként gyönyörűen ramelt az öszödi beszédre, amennyiben "ha nem álltok mögém, mehettek vissza autót fényezni". Befenyítette az elvtársakat, akik a hatalmat amúgy is nagyon megkedvelték, hát megszavazták.

"Mégis mi indokolta volna a lemondását? Ha ébren vagy ne álmodozz!"

A lemondásra a nem létező politikusi tehetsége kellett volna hogy indítsa. Nem tette. Álmodozok? Igen, lehet. Egy olyan politikai kultúráról álmodok, ahol a politikusok rendelkeznek némi kultúrával, arány és ritmus érzékkel, stílussal. Ne álmodjak ilyenről? Nos - ha nem haragszol - ezeket az álmaimat nem szívesen adnám fel.

sZulamith 2018.09.30. 21:23:59

@nick papagiorgo: Gyurcsány Ferencet a pártja mondatta le szerinted, mert "zavarta a bizniszt" az előbbi hozzászólás szerint? A Sargentini jelentés nem ér fel egy nagybefektetői biznisszel a Fidesz pártja szerint?

Ad Dio 2018.09.30. 21:26:43

@sZulamith:

Miért is? Nem így volna?

nts 2018.09.30. 21:39:13

@bekerült: "Nemigaz, hogy valaki ennyire hülye legyen, hacsak nem szándékosan !

Itt nem a hordó a lényeg." Ez csak egy szimbólum, annak a szimbóluma, hogy nagy lelkesedéssen nekiálltok valaminek, aztán nem lesz az egészből semmi. Ilyen volt, amikor Gyurcsány bejelentette, bizonyítékai vannak Orbán svájci bankszámlájáról. Aztán nem lett belőle semmi. (Csak azért csinálta, hogy Viktor beperelje, aztán egy ideig szerepeljen a hírekben. Persze, csak röhögött rajta. Egyértelmű volt, hogy csak kamuzta azokat a bizonyítékokat - itt csak a bizonyítékokról beszélek, a bankszámlát nem tudom.) És így tovább.
Látom, hogy vagytok néhányan, akik lelkesen nyomjátok, de olyanok vagytok, mint kölyök korunkban a lelkes focisták. Imádták a focit, lelkesedtek érte, csak éppen focizni nem tudtak. Úgyhogy lelkesedésükben mindenkinek szétrúgták a bokáját. Még a saját csapattársaik sem voltak biztonságban tőlük.

Ad Dio 2018.09.30. 21:47:19

@nts:

GyF rajongói köre fanatikus hívőkből áll. Reménytelen banda. Egyébként e lelkes kis csapat nagyon hasonlít OV fan klubbjára... attól az egytől eltekintve, hogy sokkal kisebb...

sZulamith 2018.09.30. 21:53:18

@Ad Dio: Nem a köztársasági elnökre gondoltam, mert befolyása közel sem annyi, mint az USA elnökéé:)

Gyurikutya 2018.09.30. 22:05:35

@nts: mintha kifelejtetetted volna a világgazdasági válságot, amit persze Orbánék az ő nyakába varrtak. Rosszul kormányzott? Sorold a konkrétumokat...

Ad Dio 2018.09.30. 22:10:06

@sZulamith:

Ez így igaz, És ha részletesen ismered a két rendszer közti különbséget, azt is tudod, hogy miért nincs értelme a felvetésednek. Elnöki és félelnöki rendszerekben, ahol az elnök sokkal nagyobb személyes hatalommal bír, mint egy mezei kormányfő, nem árt az újra választhatóságot korlátozni, pláne ha az elnökválasztás nem közvetlenül történik. Ahol viszont ez a két tisztség szét van választva, ott a közvetlen választott kormány és kormányfő további korlátozások alá helyezése értelmetlen.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.09.30. 22:18:35

@illaim: Te csak szopjál szocikám! Már régen el kellett volna tűnnötök, azzal tennétek jónak az országnak!

illaim 2018.09.30. 23:16:23

@Ad Dio: Vicces vagy pubi! Még te pampogsz politikai kultúráról? ? LOL
A válság közepén 2008.-ban elszállt a Forint Euró árfolyam. Aztán egy fidesses potentát olyat talált mondani, hogy az a miniszterelnök, akinél az Euró Forint árfolyam meghaladja a 300(!) Forint 1 Euró árfolyamot, az nem alkalmas az ország vezetésére!
Pubika! Mennyi ma a Forint Euró kurzus?
Másik! A 300 Forintos benzin ár a lakosság kifosztása! Van pénz csak a kormány másra fordítja! Mennyi ma a benzinár pubi? Azt még neked van bőr a képeden politikai korrektségről hablatyolni? Ennyire már ne légy köcsög fidesstálib! LOL

illaim 2018.09.30. 23:24:36

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Csak nem te is benácultál? Azt miből vetted hogy szoci vagyok? Pártatlanságról soha nem is hallottál? Todod trollocska a jezsuita kettős mérce a halálom! Fuck you yourself! LOL

feketeesfeher 2018.10.01. 00:46:28

Azért kárhoztatni Gyurcsányt vagy a DK-t, mert azt csinálja, ami a politikában egy teljesen logikus lépés, az nem is tudom, mire utal. A szövegből látszik, hogy az írója nem ostoba, de az is, hogy lövése sincs arról, hogy a politika hogyan működik.
Van egyfajta pártszimpátiája, de ettől az egész cikk nem több egy veretes ostobaságnál.
Gyurcsány azt teszi, ami szerinte erősíti a pártját.
Mondjuk minden párt azt próbálja tenni, több-kevesebb sikerrel.
De ezért a széles spektrumban csak Gyurcsányt hibáztatni, az egy komplett hülyeség.

feketeesfeher 2018.10.01. 00:50:17

@Ad Dio: "A lemondásra a nem létező politikusi tehetsége kellett volna hogy indítsa. "

2006-ban semmi nem indokolta Gyurcsány lemondását.
2006-nak amúgy sem volt sok köze a szocik bukásához.
A szocik a gazdasági válságba és a belső vitáikba buktak bele.
De leginkább a válságba.

mindbender2 2018.10.01. 00:52:43

@sZulamith: Te hülye vagy?
Azért adta át a hatalmat mert az imf rákényszerítette az akkori kormányzatot a 13. havi nyugdíj elvételére.
Ezt nem vállalta fel, te elmebeteg.
Amikor tényleg le kellett volna mondania, akkor nem tette. Ez okozta az első fidesz 2/3-ot, de a többiben is benne volt a keze könyékig.

Balfasz dk-sok, amíg gyurcsány mindenkit összegyurcsányol maga körül, addig tuti a fidesz 2/3.

berne 2018.10.01. 06:52:47

"Gyurcsány Ferenc kitart ellenállási mozgalma mellett, annak ellenére, hogy a kis létszámú tüntetések egyáltalán nem fogják a kormány bukását okozni."
Az feltűnt, hogy úgy két nap után Anna is hagyta a fantasztikus utcai performance-át?

nts 2018.10.01. 07:25:41

@Gyurikutya: "Rosszul kormányzott? Sorold a konkrétumokat..." A válságban majdnem csődbe ment az ország, az IMF hitel mentette meg. A legtöbb ország nem került ilyen helyzetbe a válság ellenére sem. Kié a felelősség, ha nem a miniszterelnöké? Ilyen helyzetbe kerültünk volna, ha jól kormányoz?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.10.01. 07:29:43

@nts: Rosszul tudod. Egy csomó ország nagyobb esést szenvedett el. Az h elsőként kértünk IMF hitelt, nagyobb visszaeséstől óvott meg minket.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.10.01. 07:32:12

@illaim: Miért vagy ilyen ideges? Ínhüvely gyulladásod van és nem megy a szex az ötcombú asszonnyal? :-))

John Nethem 2018.10.01. 07:41:49

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

NA ÉS ?????

Önmagában EZ semmit nem jelent, csak annyit, hogy több.

Ha a faszodat megnöveszted 30 centire, örülsz neki, mint majom a farkának, de ha közben a pina is megnőtt 60 centire, akkor már nem olyan rózsás a helyzeted......

Csakis GDP arányosan érdemes nézni!!

John Nethem 2018.10.01. 07:42:38

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

NA ÉS ?????

Önmagában EZ semmit nem jelent, csak annyit, hogy több.

Ha a faszodat megnöveszted 30 centire, örülsz neki, mint majom a farkának, de ha közben a pina is megnőtt 60 centire, akkor már nem olyan rózsás a helyzeted......

Csakis GDP arányosan érdemes nézni!!
index.hu/gazdasag/defacto/2018/05/31/akkor_most_no_az_allamadossag_vagy_csokken/

Ad Dio 2018.10.01. 07:49:44

@feketeesfeher: @illaim:

Nem kell egyetértenünk. Így is tudok aludni. Ettől a véleményem persze nem változik. GyF tehetségtelen politikus. Ez olyannyira igaz, hogy soha egyetlen pillanatig nem derült ki, hogy államférfinek milyen volna. Azon kívül, hogy hazudva reggel éjjel meg este, a szarból visszahozta a kormányzást, az ég egyadta világon semmi komolyat nem sikerült összehoznia. 2006-ban pedig minden normális, civilizált, européer rendszerben lemondott volna a me. GyF nem tette meg. Ezzel magával rántotta a pusztulásba a komplett baloldalt. Azóta sem tesz mást, mint folyamatosan biztosítja a jelenlétét (aka kikönyököl magának egy szemétdombot), illetve a jelenlétével biztosítja a Fidesz hatalmát. Ennyike. Persze nektek sem kell velem egyetérteni, részemről ez a téma már régen le van zárva ;-)

Helga Beauty Salon. 2018.10.01. 08:10:47

@kvadrillio:" A mentőtiszt szerint nem mutatott eltérést az EKG, ezért nem szállították kórházba a férfit / Illusztráció: Northfoto
 A mentőtiszt szerint nem mutatott eltérést az EKG, ezért nem szállították kórházba a férfit / Illusztráció: Northfoto
2277
Krusinszki József újságíró

Tard — Szívinfarktusa miatt riasztotta a mentőket dr. Keszthelyi Gyula (63), ám az évtizedek óta praktizáló tardi háziorvos hiába kérte, hogy vigyék őt kórházba: a mentők egy EKG után azt mondták, nem indokolt a beszállítása.

AMÍG MEGNEM DÖGLIK EB BEN AZ ORSZÁGBAN MINDEN MAGYAR EMBER ORBÁN MIATT !!!"

Orbán ebben kb. annyira vétkes, mint abban hogy hülye vagy.

sZulamith 2018.10.01. 08:13:07

@mindbender2: Alakul:) Ez a harmadik verzió, hogy miért mondott le Gyurcsány Ferenc.

Helga Beauty Salon. 2018.10.01. 08:16:30

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Szeva Kurti haver! Mizu? Átadnál egy üzenetet a feleségednek? Annyi, hogy ha "elment dolgozni a köcsög, hívj fel mert felugranék egy órácskára" !
Ő már tudni fogja miről van szó, köszi előre is!

Helga Beauty Salon. 2018.10.01. 08:28:34

@sZulamith: : "A "fostalicska" győzőtt. A migránsokkal foglalkozó pontja egy volt a sok közül. "

Ja mert Orbánnak annyi esélye volt, mint kuláknak a népbíróság előtt!
Már akkor eldőlt hogy megszavazzák, amikor még meg sem íródott.

ben2 2018.10.01. 09:10:04

"A kormánypártok egyértelmű szándéka Gyurcsány Ferencet állítani az ellenpólusra, mint politikai madárijesztőt, hogy jelenlétével emlékeztesse a választókat"

Ez pontosan így van. És amíg ez a stratégia működik (márpedig működik), addig az ellenzéki kommunikáció is a ballibek elkúrt kormányzásáról fog szólni, illetve arról, hogy ki hogyan viszonyul hozzá. Így a Jobbik, LMP, Momentum és a szoci törmelék közé beékelődve maga Fletó garantálja, hogy a kormányellenes protest szavazatok szétforgácsolódjanak.

Tangooo 2018.10.01. 09:36:05

@bekerült: Ezek szerint te is rég lejárt dolgokat szajkózol, teljesen feleslegesen.

Scott Tenorman Must Die 2018.10.01. 09:59:55

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: olyan vicces, h azok, akik nyalják a seggedet ha ovit szidod rögtön neked támadnak, ha a gyuriferit :DDDDD

Helga Beauty Salon. 2018.10.01. 10:20:49

@ben2: Akkor most Gyurcsányt Orbán mozgatja, hogy ezzel rettentse el a szavazókat a baloldaltól? És akkor talán a többi kevésbé híres, de szintén hatalmas balfék balos politikust is? Esetleg a Jobbikot is? Nem is csinálnának, meg mondanának állandóan hülyeségeket, csak az Orbán megmanipulálja őket?
Vicces vagy te papu! :D

sZulamith 2018.10.01. 13:48:48

@Helga Beauty Salon: Te már csak tudod, mert ki mint él úgy itél

Rettegek mert ballib vagyok 2018.10.01. 14:16:20

Kezdem azt hinni, hogy Gyurcsány komoly pénzeket kap Orbántól.

Magától senki nem lehet ennyire hülye, hogy ezerszer megbukott levitézlett politikusként újra és újra lejárassa magát, és minden más ellenzéki törekvést egyúttal.

bekerült 2018.10.01. 17:07:27

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

És Orbánnak, meg a haverjainak ? Az ő számlájukon tízszer több van, mégis ajnározzátok őket !

bekerült 2018.10.01. 17:13:49

@nts:
Értelek én, hogy ezen rugózol,. csak ne ferdítenél benne, a saját szád íze szerint !
Gyurcsány, amikor ezt a bejelentést tette, óvatosan járt el, mivel fenn állt a veszélye, hogy az informátor meg is vezetheti.
Ezt nem is titkolta, már az elején el is hangzott az ezirányú tájékoztatás !
Mégis úgy próbálod beállítani, minha Gyurcsány ezt készpénznek vette volna !

bekerült 2018.10.01. 17:25:49

@nts:
Értelek én, hogy ezen rugózol,. csak ne ferdítenél benne, a saját szád íze szerint !
Gyurcsány, amikor ezt a bejelentést tette, óvatosan járt el, mivel fenn állt a veszélye, hogy az informátor meg is vezetheti.
Ezt nem is titkolta, már az elején el is hangzott az ezirányú tájékoztatás !
Mégis úgy próbálod beállítani, minha Gyurcsány ezt készpénznek vette volna !

Tudod arra gondolok, hogy azoknak az érdeke ezt így beállítani, akik be akarták ebbe ugrasztani Gyurcsányt !

Úgy kell tekinteni, hogy ez bizony nem jött be és kár ezt erőltetni, Gyurcsány nem dőlt be és helyesen járt el, amikor fenntartásokkal kezelte az ügyet !

Ha Viktor beperelte volna, akkor lett volna esélye annak, hogy hivatalos bírósági szakaszban, eskü alatt tisztázhassák ezt az ügyet !

Majd bolond lesz Viktor esküt tenni a csalásaira !

Inkább hagyja, hogy besározzák, mit törődik vele, a mamelukjainak így is jó !

Amit te lelkesedésnek látsz, az egy rendes munkamenet, tesszük a dolgunkat !

Nem élünk illúziókba és tudjuk hol a helyünk, mit kell tennünk.

Ennyi az egész !

Ja, hogy ez neked nem tetszik ?

Ne figyelj oda !

bekerült 2018.10.01. 17:30:04

@Tangooo:
Lehet, hogy egyeseknek felesleges, mert úgy se szándékozik megérteni.
Ez azonban nem baj, mert egyre többen vannak, akik meg megértik és ez a lényeg !
süti beállítások módosítása